sestdiena, 2008. gada 26. aprīlis

Par labiem cilvēkiem un maldīgām pārliecībām

Ir cilvēki, kas ir pārāk labi, labsirdīgi un izpalīdzīgi priekš šīs pasaules. Viņiem dzīvē ir nepieciešams kāds cilvēks, kas tos zināmā mērā un veidā pasargā no negatīvajām dzīves darbībām. Gribās ticēt, ka dzīve šiem labajiem cilvēkiem nepaliek parādā, piešķirot šādus "aizstāvjus".

Rakstot iepriekšējos teikumus, sapratu, ka, iespējams, es nesaprotu šo labo cilvēku domāšanu un uzskatus. Ļoti iespējams. Labi! Labi ir saprast, ka neko neesi sapratis. Labi tāpēc, ka Tu nedzīvo tālāk ar maldīgu pārliecību, ka visu esi sapratis.

1 komentārs:

Freya teica...

"Ir cilvēki, kas ir pārāk labi, labsirdīgi un izpalīdzīgi priekš šīs pasaules." Es biju šāds cilvēks. Iespējams, ka vēl esmu, bet iekšēji slēpjos. Šādi cilvēki negribot bieži cieš paši savas vainas pēc. Reizem izpalīdzam visiem, bet aizmirstam par sevi.
Ja sveši cilvēki atklāj, ka tu esi pārāk labsirdīgs un izpalīdzīgs tad tevi izmanto. Tāpēc jau ir nepieciešams kāds aizstāvis/draugs, kas to pasargā. Tā kā man nebija, kas pasargā - es,varu teikt, aplauzu sev spārnus. Sāpīgi...
Agrāk vismaz bija daži draugi, kas spieda vairāk domāt par sevi. Tagad es pati cenšos sevī apslāpēt šo neciešamo tieksmi palīdzēt. Bet reti kad sanāk.