svētdiena, 2008. gada 19. oktobris

Lasītājs un pārlasītājs

Ceru, ka tas neizklausīsies iedomīgi vai kā tamlīdzīgi, taču man reizēm patīk pārlasīt pašam savus ierakstus. Gadās uzrakt ko noderīgu, svarīgu vai vienkārši interesantu. Šoreiz apzināju vēl vienu "Šodienas stāstu" varbūt neregulāru, bet tomēr lasītāju.

Sākotnējais šīs vietnes uzdevums bija vieta, kur man izklāstīt visas domas, kuras negribās vai nevajadzētu paturēt sevī. Vieta, kas netraucētu nevienam, kas šos rakstus nevēlētos lasīt. Uzdevums nav mainījies, taču pamazām šur tur parādās pa kādam lasītājam. Par to man prieks.

2 komentāri:

Freya teica...

Tīmeklī noslēpties ir grūti :D Bet nesatraucies, ko izlasu tas paliek pie manis. ;)


Atzīstos - esmu diezgan neregulārs lasītājs :)

Andris teica...

Kā jau pati teici - tīmeklī noslēpties grūti, tāpēc rēķinos, ka kāds to var izlasīt. Šeit iespējams izlasīt tādas lietas, kuras es ikdienā cilvēkiem nestāstu, bet tas arī nav nekas ļoti slēpjams, līdz ar to Tev nav nekāda konfidencialitātes pienākuma. Turklāt es Tev ticu.

Un - man ir prieks arī par neregulāriem lasītājiem, lai gan tiešām tie nav bijuši mana bloga mērķis :)