pirmdiena, 2007. gada 17. septembris

Cēloņi un sekas

Pēdējā laikā esmu aizrāvies ar cēloņu un seku meklēšanu. Šajā nedēļas nogalē piedzīvoju divus atgadījumus/atklāsmes. Pirmais bija iespēja paskatīties uz sevi no malas. Vismaz tā es izpratu konkrēto dzīves situāciju. Vēl gan neesmu sapratis vai man no tās ir jāmācās vēl kas vairāk. Ja tā padomā, tad būtu loģiski, ja šādai iespējai pamatā būtu kāds iemesls vai dzīves mācība. Ar to es vēl tikšu skaidrībā.

Otrā lieta ir pirmais kļūdas konstatācijas gadījums. Šajā cēloņu un seku meklēšanas procesā esmu pieļāvis kļūdu savos pieņēmumos. It kā biju atstājis sev divus variantus A vai B, bet tagad rādās, ka pareizā atbilde ir mainīgais C. Lai nu tā būtu!

Kopumā šai nedēļas nogalei varētu piedēvēt divas īpašības - 1) diezgan lielā mērā laika izšķiešana (ja neņem vērā augstāk minētās atklāsmes), 2) smieklīga. Kā gan Tu cilvēks vari nesmieties, ja Tev apkārt ir vairāki džeki ar ģeometriskajā progresijā konstanti augošu intelekta līmeni un meitenes, kuras verbālajā komunikācijā izmanto tādas skaņas kā: "Iu, iu, iu!"

Visbeidzot pēdējā informācija ir tāda, ka grupas A-ha solists Mortens Harkets acīmredzot ir atdalījies no grupas (tā kā es cītīgi nesekoju līdzi mūzikas jaunumiem, tad pieļauju iespēju, ka šīs nav tās svaigākās ziņas) un jau radījis pāris man ļoti tīkamas dziesmas.

Morten Harket - Spanish steps
Morten Harket - Stay (video neatradu)

Arlabunakti!

P.S. Tomēr jāpalabo pašam sevi. Nekur Mortens Harkets nav atdalījies. Abas šīs dziesmas ir no viņa 1995. gada solo albuma "Wild seed".

Nav komentāru: