trešdiena, 2007. gada 26. septembris

Trūkst

Tā. Ar ko lai sāk. Sākšu ar sākumu. Šovakar biju aizbraucis uz pilsētu. Atkal pa seniem laikiem biju uz kora mēģinājumu. Neskatoties uz to, ka neizdevās satikt daudz veco, labi pazīstamo kora dalībnieku, bija baigi forši. Varēja gan just, ka kādu laiku nav dziedāts. Bet dziedāšanas starplaikos sapratu, ka priekš manis koris ir tā vieta, uz kuru es aizeju atpūsties, izvēdināt galvu un forši padziedāt. Pēc mēģinājuma vienmēr ir tāda forša sajūta. Mājupceļā nevar pārstāt dungot vai citos gadījumos skaļi dziedāt dziesmas, kuras dziedātas mēģinājumā. Un galva tiešām atbrīvojas no ikdienas raizēm. Arī cilvēki tur ir forši. Vairāk gan tas attiecas uz vecajiem, jo jaunos tik labi nepazīstu. Nu nekas, cerams, ka ceturtdien satikšu vairāk pazīstamu seju. Ak jā, nolēmu atsākt iespēju robežās regulāri apmeklēt kori.
Tālāk mans vakara ceļojums veda pie brāļa. Staigājot pa Rīgas centru un gaidot trolejbusu, izbaudīju vakara atmosfēru. Man vispār patīk vakari un naktis daļēji tāpēc, ka tad labāk domājās. Bet arī citādāk, tas ir tāds foršs laiks. Nu jā, vien vārd sakot, man patika Rīga vakarā. Bija interesanti pavērot steidzīgos cilvēkus, kuri skrien pa savām darīšanām.
Satiku bračku un Līgu. Mani apšņikāja, sarunājām rīt palidināties ar deltaplāniem.

Atpakaļceļā domāju par panākumiem. Kas tie tādi ir? Katram savi acīmredzot. Esmu cilvēks, kuram visur un vienmēr jābūt pirmajam, labākajam, utt. Vismaz cenšos tāds būt. Bieži nesanāk. Sīkumus nepārdzīvoju, bet dažās dzīves sfērās pārdzīvoju. Ir dažas lietas, kurās man veicas vai arī esmu tajās spēcīgs. Piemēram draugi, ir man daži ļoti tuvi draugi, gana liels bariņš ar labiem draugiem un armija ar labiem paziņām. Tai pat laikā pietrūkst viens cilvēks. Iespējams, ka pietrūkst nav īstais vārds. Varbūt jāsaka trūkst. Trūkst viens cilvēks bez kura dzīve nav pilnīga. Bet es gribu, lai tā būtu pilnīga. Gribu, lai netrūktu un būtu. Acīmredzot tā ir lieta, kas man īsti nepadodas. Bet es nepieņemšu iepriekšējo teikumu kā faktu. Esmu cilvēks, kurš tic. Es darīšu un ticēšu.

gusC - Vibrations of demolition <= lieliska dziesma, bet to iegūt savā īpašumā var gandrīz vai tikai pie manis.

Arlabunakti! Jānoskatās vēl kāda Scrubs sērija pirms pienāk rīts.

Nav komentāru: