svētdiena, 2007. gada 28. oktobris

Viena stunda

Ziņās raksta, ka šonakt līdz četriem naktī varēšu neiet gulēt, tad pagriezt pulksteņa stundu rādītāju pa vienu iedaļu atpakaļ, un pēc tam vēl vienu stundu tulkot. Nu labi, tā droši vien nenotiks, bet pats laikrāžu griešanas fakts mani tik un tā iepriecina vairāk nekā citus gadus/reizes. Pateicoties pulkstenim, es rīt piecelšos vienpadsmitos nevis divpadsmitos. Pateicoties pulkstenim, es rīt izgulēšos un piecelšos ar vēl vienu stundu kabatā. Forši! Laiks man pašlaik lieti noder.

Jāzeps domā, ka tagad viņš būs vēl stundu tālāk, bet es pēdējā laikā esmu apjautis, ka angliskais teiciens "It's all in your head!" ir vēl patiesāks nekā man iepriekš likās.

Īstas skaidrības nav ne par ko, bet dzīve jau no tā neapstājās. Tā tikai tiek pagriezta par vienu stundu atpakaļ.

Nav komentāru: