otrdiena, 2007. gada 25. decembris

Gadi - jaunais un vecais


Ir otrdiena, 25. decembris - pirmie Ziemassvētki, pulkstenis skaita 21. stundas 55. minūti. Un tagad, tik tuvu kā nevienu citu reizi šogad ir jaunā gada pienākšana. Šis apstāklis man jau 23. reizi šīs dzīves laikā liek atskatīties uz iepriekšējo gadu un to novērtēt. Es saku, ka tas ir labs padevies. Labāks par daudziem citiem gadiem. Daudz kas noticis, daudz kas piedzīvots. Kad šogad pirmo reizi tā paskatījos atpakaļ uz gadu kopumā, es jutos pārsteigts par vienu faktu. Kaut kādā neiedomājamā veidā man ir izdevies piepildīt savu apņemšanos. Tādas man bija pat divas - viena vispārīgāka un viena personiskāka. Piepildījis esmu abas. To vispārīgo varbūt nemaz arī nebija tik grūti piepildīt, bet ir liels prieks, ka izdevies piepildīt arī to otru apņemšanos. Pats pat īsti neapjaušu kā man tas izdevies, bet tas laikam ir viens no tiem brīnumiem par kuriem cilvēki runā. Ir iespējams arī papildināt šo apņemšanos ar noteiktu rīcību nākotnē (nākamajā gadā), un to es arī darīšu. Nezinu gan vai to arī var saukt par apņemšanos, bet ja es apņemos to censties izdarīt, tad laikam jau var. Tā nu aizvadītā gada panākumu iedvesmots arī šogad kaut ko (vēl papildus iepriekš minētajai) apņemšos, un ticu, ka man to arī izdosies piepildīt!

Priecīgus un laimīgu!

Nav komentāru: