sestdiena, 2007. gada 29. decembris

Nebīstieties!


Es laikam esmu pilns ar bailēm no visa kā, jo nupat šeit uzrakstīju nelielu rakstiņu par bailēm, un tad sapratu, ka tieši par šādu tēmu jau reiz esmu rakstījis (tas gan bija iekš draugiem.lv). Nav jau tā, ka tā man būtu kaut kāda problēma, vienkārši es laikam skatos pārāk tālu nākotnē un bīstos no nezināmā. Lai tas nezināmais paliek savā vietā un es palikšu savējā un darīšu to ko sirds vēlas!

1 komentārs:

Anonymous teica...

Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014