pirmdiena, 2007. gada 3. decembris

Sevis pārbaudīšana

Esmu nonācis pie kārtējā secinājuma. Laikam ir pienācis laiks sevi pārbaudīt vientulībā. Ne tik daudz pārbaudīt attiecības (lai gan arī šo aspektu nevar izslēgt), bet, galvenokārt, pārbaudīt sevi. Cik stiprs esmu (vai esmu palicis stiprāks?) psiholoģiski. Šis secinājums pat nav nekāds manu pārdomu rezultāts. Drīzāk jau aizvadītā laika un notikušo piedzīvojumu iznākums. Ņemot vērā, ka vispār esmu tāds nedaudz dīvains frukts, tad šāda sevis pārbaudīšana nav nekas neparasts. Protams, tam nāks klāt arī piedzīvojumi, pieredze (atkal jālieto šis banālais vārds) un citi labumi, kas tikai palielina manu pārliecību, ka tā tam ir jānotiek. Ļoti iespējams, ka tā arī būs viena no dzīves lielajām/svarīgajām robežām. Līdzīgi kā pāriešana no vidusskolas uz augstskolu - jauni cilvēki, jauni apstākļi un notikumi. Lielākā atšķirība no iepriekšējās robežas ir tāda, ka šoreiz esmu pārliecināts, ka daļa pašreiz man svarīgo cilvēku šķērsos šo robežu kopā ar mani.

Nav komentāru: