ceturtdiena, 2008. gada 1. maijs

Mana pavasara nakts.

Ir nedaudz pāri vieniem (tagad gan vēl 0:58, bet kad šis ieraksts tiks publicēts jau būs apritējusi pirmā nakts stunda). Esmu izdzēris krūzi siltas kafijas. Esmu iztulkojis brālim anotāciju un sarunājis ar Karine, ka viņa to iztulkos krievu valodā. Liekas, ka visi apkārt jau guļ. Es neskatoties uz to kafijas krūzi arī kļūstu nedaudz miegains. Nedaudz saguris, bet apņēmīgs. Šonakt es vēl šo to noderīgu izdarīšu, jo ir attiecīgā atmosfēra/garastāvoklis. Ir nedaudz karsts. Jāatver logs un jāieelpo svaigais pavasara nakts gaiss. Darīts! Gaiss smaržoja nedaudz pēc lietus, kas pirms pāris stundām šeit lija. Sajutu jūras vēju. Jūras vēju nevis tāpēc, ka tas pūta no jūras puses (mani logi nav uz jūras pusi), bet gan tāpēc, ka to ieelpojot kļuva skaidrs, ka tas kaut kad ir bijis pie jūras. Neprasiet kas uz to norādīja. Nepateikšu. Vienkārši tas bija jūtams. Klusa fona mūzika, vēl viena krūze kafijas un es. Mana pavasara nakts.

Nav komentāru: